whatsapp.com awarie teraz - Luty, 2025?
WhatsApp.com to globalna platforma komunikacyjna, która umożliwia użytkownikom wymianę wiadomości, zdjęć, plików audio i wideo oraz połączeń głosowych i wideo na całym świecie.
Adres URL sprawdzony:
https://www.facebook.com/unsupportedbrowser
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.57 ms.
whatsapp.com problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Whatsapp problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Whatsapp awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Whatsapp
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Whatsapp, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
sty 21, 2025 - 07:10
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Historia
-
sty 14, 2025 - 16:54
Gość z Gdansk, Poland zgłosił problem z Historia
-
wrz 11, 2024 - 08:34
Gość z Oborniki Śląskie, Poland zgłosił problem z Aplikacja
-
lip 14, 2024 - 09:56
Gość z Königs Wusterhausen, Germany zgłosił problem z Historia
-
cze 29, 2024 - 22:45
Gość z Katowice, Poland zgłosił problem z Aplikacja
-
cze 29, 2024 - 22:45
Gość z Katowice, Poland zgłosił problem z Aplikacja
-
cze 29, 2024 - 22:44
Gość z Katowice, Poland zgłosił problem z Aplikacja
Dołącz do Whatsapp Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Whatsapp z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Whatsapp zgłaszane przez użytkowników
Aplikacja
Historia
Whatsapp Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Warsaw, Mazovia, PL
1
15 dni temu
Gdansk, Pomerania, PL
1
21 dni temu
Oborniki Śląskie, Lower Silesia, PL
1
4 miesiące temu
Königs Wusterhausen, Brandenburg, DE
1
6 miesiące temu
Katowice, Silesia, PL
5
7 miesiące temu
Rijswijk, South Holland, NL
2
7 miesiące temu
Lodz, Łódź Voivodeship, PL
1
10 miesiące temu
Czy występują obecnie problemy z Whatsapp?
Czy whatsapp.com nie działa? Jeśli masz problemy z Whatsapp, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
whatsapp.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 07:47
0.57 ms.
200
lut 05, 2025 - 01:29
0.59 ms.
200
lut 04, 2025 - 16:06
0.56 ms.
200
lut 04, 2025 - 08:20
0.58 ms.
200
lut 03, 2025 - 19:44
3.26 ms.
200
lut 03, 2025 - 07:06
100.69 ms.
200
lut 02, 2025 - 22:54
21.33 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania whatsapp.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Whatsapp nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli whatsapp.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Warsaw, Poland • 15 dni ago
Zniknęły mi wszystkie wiadomości z kilku grup .
Krzychu
Königs Wusterhausen, Germany • 6 miesiące agocoś się rypło
Galan
The Hague, The Netherlands • 8 miesiące agoBłąd aplikacji podczas uruchamiania i następuje zamknięcie
java.lang.illegalargumentexception: media-file-type: the media type is not supported: type=63 at x.001.a0r(:12) at x.601.a00(:45) at x.6gf.a00(:67) at x.6gf.a01(:49) at x.6kl.a00(:146) at x.3gu.run(:1311) at x.10p.run(:2) at java.util.concurrent.threadpoolexecutor.runworker(th readpoolexecutor.java:1145) at java.util.concurrent.threadpoolexecutor$worker.run(t hreadpoolexecutor.java:644) at x.1rt.run(:139) at java.lang.thread.run(thread.java:1012)
Wczytuję mi grupy i następuje zamknięcie
Katowice, Poland • 10 miesiące ago
Nie mogę się połączyć, po odinstalowaniu i ponownej instalacji do aplikacji w ogóle nie chce przyjąć poświadczenia. Stało się to nagle