Archive of Our Own awarie teraz - Luty, 2025?
Archiveofourown.org to internetowa społeczność twórcza, która skupia wielu autorów i czytelników, aby dzielić się oryginalnymi treściami fanowskimi. Strona oferuje możliwość publikowania fanfiction, prac artystycznych, projektów multimedialnych oraz innych form twórczości. Użytkownicy mogą również wymieniać si
Adres URL sprawdzony:
https://archiveofourown.org/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.42 ms.
Archive of Our Own problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Archive of Our Own problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Archive of Our Own awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Archive of Our Own
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Archive of Our Own, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
wrz 25, 2024 - 21:44
Gość z Wroclaw, Poland zgłosił problem z Feed
-
wrz 19, 2024 - 20:57
Gość z Babimost, Poland zgłosił problem z Feed
-
wrz 19, 2024 - 19:07
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Feed
-
wrz 17, 2024 - 20:47
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Feed
-
wrz 17, 2024 - 20:31
Gość z Krakow, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
sie 27, 2024 - 06:23
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Feed
-
lip 13, 2024 - 17:11
Gość z Leszno, Poland zgłosił problem z Feed
Dołącz do Archive of Our Own Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Archive of Our Own z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Archive of Our Own zgłaszane przez użytkowników
Połączenie z serwerem
Feed
Archive of Our Own Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Wroclaw, Lower Silesia, PL
2
4 miesiące temu
Babimost, Lubusz, PL
3
4 miesiące temu
Poznan, Greater Poland, PL
5
4 miesiące temu
Warsaw, Mazovia, PL
2
5 miesiące temu
Pszczyna, Silesia, PL
3
10 miesiące temu
Katowice, Slaskie, PL
1
1 lata temu
Krakow, Malopolskie, PL
2
1 lata temu
Grodkow, Opolskie, PL
1
1 lata temu
Sitno, Lubelskie, PL
1
1 lata temu
Warsaw, Mazowieckie, PL
1
1 lata temu
Czy występują obecnie problemy z Archive of Our Own?
Czy archiveofourown.org nie działa? Jeśli masz problemy z Archive of Our Own, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
archiveofourown.org historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 02:58
0.42 ms.
200
lut 04, 2025 - 15:29
0.42 ms.
200
lut 04, 2025 - 00:43
0.43 ms.
200
lut 02, 2025 - 12:48
0.46 ms.
200
lut 02, 2025 - 00:19
0.48 ms.
200
lut 01, 2025 - 15:01
0.46 ms.
200
sty 31, 2025 - 14:27
0.45 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania archiveofourown.org dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Archive of Our Own nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli archiveofourown.org nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Barbara
Wroclaw, Poland • 4 miesiące agoNie mogę się zalogować!!!
Nikol
Babimost, Poland • 4 miesiące agoNie da się zalogować jakiś błąd czy coś
Babimost, Poland • 4 miesiące ago
Kiedy wychodzisz to pokazuje błąd 503 i nie da się zalogować
Luc
Krakow, Poland • 4 miesiące agoNagle nie dziala, a wczoraj dzisłało