sonos.com awarie teraz - Luty, 2025?
Sonos.com to witryna internetowa, która oferuje użytkownikom produkty audio i sprzęt audio wysokiej jakości. Firma zapewnia nowoczesne rozwiązania dźwiękowe, takie jak głośniki bezprzewodowe, amplitunery i systemy muzyczne. Na stronie dostępne są też informacje o produktach, porady techniczne i wskazówki dotyczą
Adres URL sprawdzony:
https://www.sonos.com/de-de/home
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.43 ms.
sonos.com problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Sonos problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Sonos awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Sonos
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Sonos, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
sty 18, 2025 - 21:03
Gość z Gdansk, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
lip 30, 2024 - 15:11
Gość z Tychy, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
lip 26, 2024 - 19:21
Gość z Gdansk, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
cze 29, 2024 - 11:24
Gość z Wroclaw, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
cze 29, 2024 - 11:24
Gość z Wroclaw, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
cze 21, 2024 - 21:00
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
cze 06, 2024 - 19:13
Gość z Zdunska Wola, Poland zgłosił problem z Audio streaming
Dołącz do Sonos Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Sonos z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Sonos zgłaszane przez użytkowników
Audio streaming
Wyszukiwarka
Sonos Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Gdansk, Pomerania, PL
3
17 dni temu
Tychy, Silesia, PL
2
6 miesiące temu
Wroclaw, Lower Silesia, PL
2
7 miesiące temu
Warsaw, Mazovia, PL
3
7 miesiące temu
Zdunska Wola, Łódź Voivodeship, PL
1
7 miesiące temu
Poznan, Greater Poland, PL
1
8 miesiące temu
Chicago, Illinois, US
2
8 miesiące temu
Dunfermline, Scotland, GB
2
8 miesiące temu
Prudnik, Opole Voivodeship, PL
1
1 lata temu
Deurne, Flanders, BE
1
1 lata temu
Czy występują obecnie problemy z Sonos?
Czy sonos.com nie działa? Jeśli masz problemy z Sonos, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
sonos.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 05:37
0.43 ms.
200
lut 04, 2025 - 21:05
0.72 ms.
200
lut 04, 2025 - 14:28
0.43 ms.
200
lut 03, 2025 - 13:19
0.41 ms.
200
lut 02, 2025 - 13:41
0.46 ms.
200
lut 02, 2025 - 04:32
0.41 ms.
200
lut 01, 2025 - 16:05
0.46 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania sonos.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Sonos nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli sonos.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Kulwicki
Gdansk, Poland • 6 miesiące agoTak mam problem z dostępem do moich urządzeń. aplikacja prosi o dodanie urządzeń co się nie udaje. Generalnie nic nie działa ... słabo to wygląda. Prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Kuczynski
Warsaw, Poland • 7 miesiące agoPo aktualizacji ma ciągłe problemy z działaniem. Włączenie radia internetowego to ok 30 min. Kpina
Lidia
Chicago, United States • 8 miesiące agoBrak wyszukania produktu . Aplikacja nie działa
Izabela
Dunfermline, United Kingdom • 8 miesiące agoAplikacja działa tylko parę sekund i samoistnie się wyłącza
Karol
Katowice, Poland • 8 miesiące agoBrak możliwości kolejkowania utworów w bibliotece (można odtwarzać tylko wskazany utwór). Każdorazowe wskazywanie utworu w folderze wyklucza seans korzystania z tej opcji!
Dańko
Prudnik, Poland • 1 lata agoAplikacja działa mi bardzo wolno, przyciski działają z opóźnieniem.