Pokémon Go awarie teraz - Luty, 2025?
Pokemongolive.com to strona internetowa poświęcona grze Pokémon, która oferuje fanom gry informacje na temat wszystkich aspektów jej świata, w tym najnowszych informacji, recenzji i opinii na temat produktów związanych z grami i filmami. Strona ta zawiera także informacje o imprezach i wydarzeniach wokół gry.
Adres URL sprawdzony:
https://pokemongolive.com/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.54 ms.
Pokémon Go problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Pokémon Go problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Pokémon Go awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Pokémon Go
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Pokémon Go, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
sty 26, 2025 - 17:38
Gość z Szczecin, Poland zgłosił problem z problem z GPS
-
sty 26, 2025 - 10:46
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z problem z GPS
-
sty 26, 2025 - 10:45
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z problem z GPS
-
sty 21, 2025 - 21:05
Gość z Brzezinka, Poland zgłosił problem z problem z GPS
-
paź 17, 2024 - 08:08
Gość z Cieszyn, Poland zgłosił problem z problem z GPS
-
wrz 06, 2024 - 18:18
Gość z Katowice, Poland zgłosił problem z problem z GPS
-
sie 11, 2024 - 16:09
Gość z Warzno, Poland zgłosił problem z problem z GPS
Dołącz do Pokémon Go Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Pokémon Go z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Pokémon Go zgłaszane przez użytkowników
Połączenie z serwerem
problem z GPS
Pokémon Go Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Szczecin, West Pomerania, PL
1
9 dni temu
Warsaw, Mazovia, PL
4
9 dni temu
Brzezinka, Lesser Poland, PL
3
14 dni temu
Cieszyn, Silesia, PL
4
3 miesiące temu
Warzno, Pomerania, PL
2
5 miesiące temu
Wroclaw, Lower Silesia, PL
2
6 miesiące temu
Strojec, Opole Voivodeship, PL
1
10 miesiące temu
Czy występują obecnie problemy z Pokémon Go?
Czy pokemongolive.com nie działa? Jeśli masz problemy z Pokémon Go, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
pokemongolive.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 05:58
0.54 ms.
200
lut 03, 2025 - 18:01
0.48 ms.
200
lut 03, 2025 - 08:47
0.65 ms.
200
lut 02, 2025 - 05:47
0.51 ms.
200
lut 01, 2025 - 16:28
0.53 ms.
200
sty 31, 2025 - 21:04
0.67 ms.
200
sty 31, 2025 - 11:04
0.66 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania pokemongolive.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Pokémon Go nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli pokemongolive.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
sixtonine
Brzezinka, Poland • 14 dni agoPo dzisiejszej aktualizacji wyrzuciło mnie z konta i brak mozliwosci zalogowania się z konta google.