pekao.com.pl awarie teraz - Luty, 2025?
Pekao.com.pl to serwis internetowy należący do Banku Pekao S.A., który oferuje swoim klientom szeroki wachlarz usług finansowych, w tym konta bankowe, pożyczki i lokaty. Dostępny jest również szeroki zakres produktów inwestycyjnych, umożliwiając klientom bezpieczne i efektywne zarząd
Adres URL sprawdzony:
https://www.pekao.com.pl/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
20.05 ms.
pekao.com.pl problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Bank Pekao problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Bank Pekao awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Bank Pekao
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Bank Pekao, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
sty 30, 2025 - 13:03
Gość z Szczecin, Poland zgłosił problem z Przerwa w nadawaniu
-
sty 30, 2025 - 03:19
Gość z Gdansk, Poland zgłosił problem z Przerwa w nadawaniu
-
sty 29, 2025 - 22:00
Gość z Ostrów Mazowiecka, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
sty 26, 2025 - 03:31
Gość z Wroclaw, Poland zgłosił problem z Przerwa w nadawaniu
-
sty 26, 2025 - 03:31
Gość z Wroclaw, Poland zgłosił problem z Przerwa w nadawaniu
-
sty 15, 2025 - 23:05
Gość z Kielce, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
sty 15, 2025 - 22:40
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Logowanie
Dołącz do Bank Pekao Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Bank Pekao z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Bank Pekao zgłaszane przez użytkowników
Przerwa w nadawaniu
Logowanie
Bank Pekao Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Ostrów Mazowiecka, Mazovia, PL
13
6 dni temu
Wroclaw, Lower Silesia, PL
3
10 dni temu
Kielce, Świętokrzyskie, PL
1
20 dni temu
Zabrze, Silesia, PL
9
2 miesiące temu
Poznan, Greater Poland, PL
3
2 miesiące temu
Pruchnik, Subcarpathia, PL
1
3 miesiące temu
Krakow, Lesser Poland, PL
1
9 miesiące temu
Marousi, Attica, GR
1
10 miesiące temu
Skwierzyna, Lubusz, PL
1
11 miesiące temu
Inowroclaw, Kujawsko-pomorskie, PL
1
1 lata temu
Czy występują obecnie problemy z Bank Pekao?
Czy pekao.com.pl nie działa? Jeśli masz problemy z Bank Pekao, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
pekao.com.pl historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 03:18
20.05 ms.
200
lut 04, 2025 - 16:08
19.14 ms.
200
lut 04, 2025 - 06:59
19.25 ms.
200
lut 03, 2025 - 22:25
19.29 ms.
200
lut 03, 2025 - 15:21
19.42 ms.
200
lut 03, 2025 - 04:31
19.26 ms.
200
lut 02, 2025 - 19:29
19.72 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania pekao.com.pl dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Bank Pekao nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli pekao.com.pl nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Światek Elżbieta
Ostrów Mazowiecka, Poland • 6 dni agoZablokowana aplikacja .. brak dostępu do konta ..nawet przez stronę... Po wysłaniu lodu do przelewu i prawidłowym wpisaniu nastąpiła blokada
Warsaw, Poland • 20 dni ago
Nie da się zalogować do aplikacji
Renata woźna
Poznan, Poland • 2 miesiące agoWitam jest taki problem ze nie widać środków wolnych
XYZ
Pruchnik, Poland • 3 miesiące agoBrak możliwości płatności online (~9:00 26.10.2024) nie ważne na jakiej stronie wszystkie mówią, że bank odrzuca płatność
Poznan, Poland • 8 miesiące ago
Nie wpływają przelewy
Częstochowa, Poland • 9 miesiące ago
Blik
Sitko
Zabrze, Poland • 11 miesiące agoNie działa płatność kartą, blikiem, infolinia