gotinder.com awarie teraz - Luty, 2025?
Gotinder.com to strona internetowa, która umożliwia ludziom nawiązywanie nowych znajomości i poszukiwanie potencjalnych partnerów. Aplikacja pozwala użytkownikom określić swoje preferencje dotyczące datowania i wybierać spośród wielu innych użytkowników, którzy podobają im się najbardziej.
Adres URL sprawdzony:
https://tinder.com/
Ostatni spadek:
W dół (teraz)
Czas reakcji:
brak odpowiedzi
gotinder.com problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Tinder problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Tinder awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Tinder
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Tinder, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
lis 17, 2024 - 08:31
Gość z Szczecin, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
paź 18, 2024 - 18:48
Gość z Gdynia, Poland zgłosił problem z Profil
-
wrz 29, 2024 - 22:07
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Profil
-
gru 01, 2023 - 07:29
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
gru 01, 2023 - 07:27
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Profil
Dołącz do Tinder Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Tinder z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Tinder zgłaszane przez użytkowników
Profil
Połączenie z serwerem
Tinder Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Szczecin, West Pomerania, PL
1
2 miesiące temu
Gdynia, Pomerania, PL
1
3 miesiące temu
Poznan, Greater Poland, PL
1
4 miesiące temu
Warsaw, Mazovia, PL
2
1 lata temu
Czy występują obecnie problemy z Tinder?
Czy gotinder.com nie działa? Jeśli masz problemy z Tinder, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
gotinder.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 02:55
brak odpowiedzi
400
lut 04, 2025 - 18:56
brak odpowiedzi
400
lut 04, 2025 - 10:55
brak odpowiedzi
400
lut 04, 2025 - 02:56
brak odpowiedzi
400
lut 03, 2025 - 16:16
brak odpowiedzi
400
lut 03, 2025 - 10:58
brak odpowiedzi
400
lut 03, 2025 - 02:58
brak odpowiedzi
400
Ta tabela przedstawia żądania gotinder.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Tinder nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli gotinder.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Jola
Warsaw, Poland • 3 miesiące agoTeż mam wykupiony Gold od tygodnia. Czy to przez tego Golda? Już anulowałam sibskrypcje ale wygląda za kilka dni. Czy to jest powodem błędów?
Jola
Warsaw, Poland • 3 miesiące agoU mnie to samo. Od piątku nie wysyłają się wiadomości, nie mogę usunąć konta, w wyszukiwarce pokazuje cały czas te same osoby, a jak już ktoś da mi like i ja też dam like to nie robi z tego matcha.
Czy jest jakaś awaria u wszystkich czy poszczególnych osób?
wolnowska beata
Poznan, Poland • 4 miesiące agonie mogę wysylac wiadomsci i nie widze przychodzących. nie zapisuja sie tez nowe pary. mam wersję gold.
Miszczuk
Warsaw, Poland • 1 lata agoOd wczoraj nie otwiera profili w ODKRYWANIE cały czas pokazuje ,że łaczy a nic się nie dzieje. Sprawdzono też na tablecie i taka sama sytuacja. Wykupiony mam gold i nie moge korzystac!!!