Disney+ awarie teraz - Luty, 2025?

Disney+ Problemy i stan
Disney+ Logo

DisneyPlus.com jest siecią streamingową oferującą zarówno nowe, jak i klasyczne filmy i seriale Disneya, Pixara, Marvela, Star Warsa i National Geographics. Użytkownicy mają dostęp do treści w dowolnym miejscu i czasie, a także możliwość tworzenia odrębnych profili dla każdego członka rodziny.

Ostatnia kontrola: Przed chwilą |

Adres URL sprawdzony:

https://www.disneyplus.com/

Ostatni spadek:

nie ostatnio

Czas reakcji:

0.37 ms.

Disney+ problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin

Brak Disney+ problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin

Ten wykres przedstawia liczbę Disney+ awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.

Ostatnie raporty użytkowników Disney+

Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Disney+, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.

  • PL Flag Icon
    sty 30, 2025 - 23:25

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

  • PL Flag Icon
    sty 27, 2025 - 22:53

    Gość z Mysłowice, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    sty 26, 2025 - 23:15

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

  • PL Flag Icon
    sty 23, 2025 - 00:55

    Gość z Krakow, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    sty 22, 2025 - 19:35

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

  • PL Flag Icon
    sty 22, 2025 - 07:37

    Gość z Skoczów, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

  • PL Flag Icon
    sty 22, 2025 - 00:20

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

Dołącz do Disney+ Dyskusja

Sugestie? Problemy? Awarie?
Podziel się swoimi doświadczeniami z Disney+ z innymi użytkownikami na całym świecie.

PL Flag Icon

M4tti83

Warsaw, Poland 5 dni ago

od kilku dni nie można wejść na strone disney plus, cały czas wyświetla się
Sorry, something went wrong. Please try again later.

PL Flag Icon

mmmm85

Warsaw, Poland 13 dni ago

od 16 w ogóle nie działa strona, pojawia się error

PL Flag Icon

Ulaszewska

Gdansk, Poland 15 dni ago

Błąd ładowania strony, od 3 godzin żadnych zmian, wyświetla jakiś błąd, ale ani restart kompa ani zmiana sieci nie pomogły.

PL Flag Icon

Konix

Lodz, Poland 16 dni ago

Nie dzialaja aplikacje, niezaleznie od urzadzenia. Nie dziala takze strona

PL Flag Icon

Warsaw, Poland 16 dni ago

nie działa

PL Flag Icon

Robert

Warsaw, Poland 16 dni ago

U mnie podobnie. Od wczoraj nie działa aplikacja i strona.

PL Flag Icon

Robert

Warsaw, Poland 16 dni ago

U mnie podobnie. Od wczoraj nie działa aplikacja i strona.

PL Flag Icon

Warsaw, Poland 16 dni ago

Po włączeniu wyskakuje błąd zarówno na tv jak i telefonie.

PL Flag Icon

Lodz, Poland 17 dni ago

nie działa Disney plus

PL Flag Icon

andrzej

Warsaw, Poland 18 dni ago

nie można się zalogować

PL Flag Icon

Lodz, Poland 18 dni ago

Nie działa aplikacja i strona

PL Flag Icon

Kasia

Nowy Sącz, Poland 18 dni ago

Witam nie działa aplikacja na tv i telefonie

PL Flag Icon

Kasia

Nowy Sącz, Poland 18 dni ago

Nie działa aplikacja

PL Flag Icon

Nowy Sącz, Poland 18 dni ago

Nie działa aplikacja

PL Flag Icon

Michal

Rzeszów, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja

PL Flag Icon

Kucharczyk

Warsaw, Poland 19 dni ago

Po wybraniu filmu długo wczytuje i strasznie się zacina podczas oglądania

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa ani na telefonie ani na telewizorze

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Netka

Krakow, Poland 19 dni ago

Nie działa aplikacja ani na telewizorze ani na telefonie

PL Flag Icon

Xyz

Krakow, Poland 20 dni ago

Nie działa aplikacja, nie można się zalogować

PL Flag Icon

MZ

Warsaw, Poland 20 dni ago

nie ddziała od godziny logowanie

PL Flag Icon

Gdansk, Poland 20 dni ago

Nie uruchamia się aplikacja Disney plus na tv

PL Flag Icon

K

Lodz, Poland 20 dni ago

Nie można włączyć aplikacji.

PL Flag Icon

Lodz, Poland 20 dni ago

Nie włącza się aplikacja

PL Flag Icon

Nowy Sącz, Poland 20 dni ago

Nie otwiera się strona

PL Flag Icon

Szczecin, Poland 23 dni ago

Nie da się nic zrobic

PL Flag Icon

Świdwin, Poland 23 dni ago

Komunikat sorry something went wrong, nie da się nic zrobić

PL Flag Icon

Katarzyna

Rzeszów, Poland 23 dni ago

Aplikacja nie włącza się ani na telefonie ani tv

PL Flag Icon

Barabasz

Wroclaw, Poland 2 miesiące ago

Czas się pozbyć tego . Znowu nic nie działa

PL Flag Icon

Barabasz

Wroclaw, Poland 2 miesiące ago

Czas się pozbyć tego . Znowu nic nie działa

PL Flag Icon

Barabasz

Wroclaw, Poland 2 miesiące ago

Czas się pozbyć tego . Znowu nic nie działa

PL Flag Icon

Barabasz

Wroclaw, Poland 2 miesiące ago

Czas się pozbyć tego . Znowu nic nie działa

PL Flag Icon

Barabasz

Wroclaw, Poland 2 miesiące ago

Czas się pozbyć tego . Znowu nic nie działa

PL Flag Icon

Czerwik

Częstochowa, Poland 2 miesiące ago

Nie da się załadować aplikacji ani ja telefonach ani na tv

PL Flag Icon

Barbara

Giżycko, Poland 3 miesiące ago

Disney+ nie działa na żadnym urządzeniu.

PL Flag Icon

Kanadyjka

Lodz, Poland 3 miesiące ago

Na tv pojawia się błąd 73. Nie można zalogować się na koncie, bo nie ma takiej dostępnej opcji. Proszę o pomoc

PL Flag Icon

Sulej

Gdansk, Poland 3 miesiące ago

Loading, and loading and...
Everything else work fine

PL Flag Icon

pani z wlkp

Warsaw, Poland 3 miesiące ago

gdy włączam aplikacje lub przez przeglądarke disney+ pokazuje mi sie że pojawił się błąd i mam spróbować później
-problem mam od kilku dni, wyczyściłam ciasteczka, odinstalowałam aplikacje, próbowałam na różnych urządzeniach, zmieniłam sieć
a i tak nic nie działa. prosze o pomoc

PL Flag Icon

Wasiak

Elblag, Poland 3 miesiące ago

Aplikacja nie działa ani na tv ani telefonie, nie można opłacić subskrypcji, ciągle wyskakuje inny błąd.

PL Flag Icon

Dąbrowa Górnicza, Poland 4 miesiące ago

Komunikat, że Disney nie działa w wybranych regionach, Error Code 73

PL Flag Icon

Maziwieckie

Warsaw, Poland 4 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Mazowieckie

Warsaw, Poland 4 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Mazowieckie

Warsaw, Poland 4 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Warsaw, Poland 4 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Bielawa, Poland 4 miesiące ago

Błąd 83 tv 1026 czy są problemy z disney

PL Flag Icon

H.k.

Poznan, Poland 5 miesiące ago

Niedostępny Lubuskie

PL Flag Icon

Jasne

Stęszew, Poland 5 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, co to ma być place to niech chociaż działa normalnie

SE Flag Icon

Weronika

Linköping, Sweden 5 miesiące ago

W ogóle mi się nie wyświetla strona logowania disney +

PL Flag Icon

h

Warsaw, Poland 6 miesiące ago

h

PL Flag Icon

Wroclaw, Poland 7 miesiące ago

nie działa aplikacja ani strona internetowa, cały czas pokazuje błąd 1026, lub gdy już się uda zalogować i wchodzę w okienko profilu wyłącza aplikację

PL Flag Icon

X

Lodz, Poland 7 miesiące ago

Nie da się włączyć aplikacji

PL Flag Icon

Xc

Szczecin, Poland 8 miesiące ago

Aplikacja przestała działać na wszystkich urządzeniach

PL Flag Icon

oliwia

Bydgoszcz, Poland 8 miesiące ago

nie da się włączyć jest szary ekran

PL Flag Icon

Wroclaw, Poland 8 miesiące ago

Nie da sią nic obejrzeć

PL Flag Icon

Poznan, Poland 9 miesiące ago

Nie działa

PL Flag Icon

Paweł

Rzeszów, Poland 10 miesiące ago

strona jak i aplikacja mobilna nie załadowują się

PL Flag Icon

Radek

Wroclaw, Poland 10 miesiące ago

Nie działa strona oraz aplikacja w TV

PL Flag Icon

Wasielewski

Warsaw, Poland 1 lata ago

Nie moge uruchomic disney plus na telewizorze. Pojawia sie komunikat, ze strona internetowa jest niedostepna.

Najczęstsze problemy z Disney+ zgłaszane przez użytkowników

18

Obraz na żywo

44

Logowanie

38

Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

Disney+ Lokalizacje awarii

Lokalizacja

Raporty

Ostatni raport

PL Flag Icon

Warsaw, Mazovia, PL

40

5 dni temu

PL Flag Icon

Mysłowice, Silesia, PL

19

8 dni temu

PL Flag Icon

Krakow, Lesser Poland, PL

18

13 dni temu

PL Flag Icon

Gdansk, Pomerania, PL

14

15 dni temu

PL Flag Icon

Wroclaw, Lower Silesia, PL

7

18 dni temu

PL Flag Icon

Rzeszów, Subcarpathia, PL

11

19 dni temu

PL Flag Icon

Szczecin, West Pomerania, PL

7

23 dni temu

PL Flag Icon

Poznan, Greater Poland, PL

13

1 miesiące temu

CH Flag Icon

Zurich, Zurich, CH

1

9 miesiące temu

DE Flag Icon

Frankfurt am Main, Hesse, DE

1

10 miesiące temu

Czy występują obecnie problemy z Disney+?

Czy disneyplus.com nie działa? Jeśli masz problemy z Disney+, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą

disneyplus.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej

Data i godzina

Czas reakcji

Kod statusu

lut 05, 2025 - 03:13

0.37 ms.

200

lut 04, 2025 - 20:11

0.38 ms.

200

lut 04, 2025 - 06:25

0.37 ms.

200

lut 03, 2025 - 21:30

0.39 ms.

200

lut 03, 2025 - 16:18

0.38 ms.

200

lut 03, 2025 - 06:22

0.36 ms.

200

lut 03, 2025 - 00:58

0.39 ms.

200

Ta tabela przedstawia żądania disneyplus.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Disney+ nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki

Wskazówki, jeśli disneyplus.com nie działa

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.

  • Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.

  • Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.

  • Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.

  • Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.

  • Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".

  • Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.

  • Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.

  • Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.

  • Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.

  • Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.

  • Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.

  • Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.

  • Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.

  • Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.

  • Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.

  • Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.

  • Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.

Latest disneyplus.com screenshot
Oceń swoje doświadczenia z wydajnością usługi Disney+ w ciągu ostatnich 30 dni.

Prześlij swoje skargi tutaj:

Via |

X

Via |

Facebook

Często zadawane pytania

Ostatnio wysłaliśmy żądania przeglądarki do Disneyplus.com i jest ona uruchomiona z status code 200 (UP) i odpowiedź czas 0.37 ms. Zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej lub ponowne uruchomienie/aktualizację aplikacji.

Jeśli Twój Disney+, działa wolno, może to być spowodowane różnymi przyczynami, takimi jak stara wersja, złe połączenie z internetem lub może nie działać poprawnie z Twoim urządzeniem.

Sugerujemy jej aktualizację oraz wyłączenie rozszerzeń lub ad-blockerów. Możesz również spróbować użyć innej przeglądarki.

Jeśli widzisz komunikat o błędzie z Disney+, może to być spowodowane różnymi problemami, takimi jak problemy z serwerem, przestarzałe oprogramowanie lub problemy z kompatybilnością.

Aby go naprawić, sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja dla aplikacji lub strony internetowej. Upewnij się również, że oprogramowanie Twojego urządzenia jest aktualne.

Kod statusu odpowiedzi HTTP to trzycyfrowy numer, który mówi, czy żądanie do strony internetowej lub aplikacji zakończyło się sukcesem, czy nie.

Istnieją cztery rodzaje kodów: 2XX (udany), 3XX (przekierowanie), 4XX (błąd przeglądarki), i 5XX (błąd serwera).

Kody te pomagają programistom i użytkownikom wiedzieć, co się dzieje i co robić dalej, jeśli wystąpi problem.

Czas odpowiedzi HTTP technicznie mierzy, ile czasu zajmuje załadowanie strony internetowej po kliknięciu na link lub wpisaniu jej adresu internetowego.

Wiedza na temat czasu odpowiedzi HTTP może pomóc Ci zidentyfikować wolno ładujące się strony internetowe i podjąć działania w celu poprawy komfortu przeglądania.

Kiedy nie możesz załadować żadnej treści na Disney+, może to być spowodowane wolnym internetem lub problemami z dostawcą treści. Spróbuj zresetować swój router, aby poprawić łączność.

Kiedy wiele osób korzysta z aplikacji lub strony Disney+ w tym samym czasie, może to powodować problemy. Spróbuj użyć go ponownie w mniej ruchliwym czasie. Możesz również spróbować użyć trybu Incognito, aby sprawdzić, czy to działa.

Czasami możesz mieć problemy z korzystaniem z niej ze względu na problemy z jej kodem lub projektem. Spróbuj zmienić ustawienia dostępności w swoim urządzeniu lub możesz też spróbować użyć innej przeglądarki lub urządzenia.

Może to być spowodowane błędnymi danymi logowania lub problemami z kodem aplikacji lub strony internetowej. Spróbuj zresetować hasło, sprawdzić dane logowania lub dotrzeć do ich obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.