deezer.com awarie teraz - Luty, 2025?
Deezer.com to popularny serwis internetowy, który pozwala użytkownikom słuchać muzyki w internecie. Umożliwia on dostęp do ogromnej biblioteki ponad 53 milionów utworów muzycznych, w tym wszystkie gatunki i style muzyczne. Użytkownicy mogą tworzyć playlisty, udostępniać utwory i odkrywać nowe muzyczne odkrycia
Adres URL sprawdzony:
https://www.deezer.com/de/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
16.56 ms.
deezer.com problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Deezer problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Deezer awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Deezer
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Deezer, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
maj 15, 2024 - 11:44
Gość z Mielec, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
maj 10, 2024 - 11:40
Gość z Lodz, Poland zgłosił problem z Dlaczego Deezer nie przesyła sygnału poprzez Chromecast w Beoplay M5
-
maj 02, 2024 - 20:41
Gość z Brzeziny, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
mar 18, 2024 - 09:28
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
lut 17, 2024 - 08:59
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Dlaczego Deezer nie przesyła sygnału poprzez Chromecast w Beoplay M5
-
sty 05, 2024 - 18:04
Gość z Torun, Poland zgłosił problem z Dlaczego Deezer nie przesyła sygnału poprzez Chromecast w Beoplay M5
-
paź 31, 2023 - 10:20
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Dlaczego Deezer nie przesyła sygnału poprzez Chromecast w Beoplay M5
Dołącz do Deezer Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Deezer z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Deezer zgłaszane przez użytkowników
Wyszukiwarka
Audio streaming
Dlaczego Deezer nie przesyła sygnału poprzez Chromecast w Beoplay M5
Deezer Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Warsaw, Mazovia, PL
5
10 miesiące temu
Bielsko-Biala, Silesia, PL
8
1 lata temu
Lublin, Lublin, PL
1
1 lata temu
Bak, Pomorskie, PL
6
1 lata temu
Lodz, Lodzkie, PL
2
1 lata temu
Czestochowa, Slaskie, PL
1
1 lata temu
Wygoda, Warminsko-mazurskie, PL
1
1 lata temu
Bielsk Podlaski, Podlaskie, PL
2
1 lata temu
Plock, Mazowieckie, PL
1
1 lata temu
Lublin, Lubelskie, PL
1
1 lata temu
Czy występują obecnie problemy z Deezer?
Czy deezer.com nie działa? Jeśli masz problemy z Deezer, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
deezer.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 07:33
16.56 ms.
200
lut 04, 2025 - 19:11
16.65 ms.
200
lut 03, 2025 - 21:23
16.66 ms.
200
lut 03, 2025 - 13:42
19.61 ms.
200
lut 02, 2025 - 21:37
16.46 ms.
200
lut 01, 2025 - 16:55
16.52 ms.
200
lut 01, 2025 - 05:26
16.31 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania deezer.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Deezer nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli deezer.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Robert
Warsaw, Poland • 11 miesiące agoNie mogę zalogować się na swoje konto
Gawlik marek
Torun, Poland • 1 lata agoDeezer wolno się łączy.Nie załącza kolejnych utworów .Dla porównania Spotify działa bez zarzutu
Przenajkowski
Warsaw, Poland • 1 lata agoNie działa deezer premium na Nad c700.
Anonim
Bialystok, Poland • 1 lata agoNie działą deezer!!!!
Arkus
Bielsko-Biala, Poland • 1 lata agoBłąd logowania
Pati
Warsaw, Poland • 1 lata agoBrak mozliwosci polaczenia sie z aplikacja
Bytom, Poland • 1 lata ago
Aplikacja Iphone, NIe udało się wyświetlić strony
Poznan, Poland • 1 lata ago
Na Donos nie działa obecnie
Andrew
Lublin, Poland • 1 lata agoWyrzuca komunikat error occurred while processing your request.
Reference #236.27233e17.1697961118.30071d52
Przenajkowski
Gdansk, Poland • 1 lata agoNie działa deezer premium na nsd c700
Przenajkowski
Gdansk, Poland • 1 lata agoNie działa deezer premium na bluos NAD C 700
Śnieg
Lodz, Poland • 1 lata agoNie działa aplikacja
Przenajkowski
Gdansk, Poland • 1 lata agoNie działa Deezer na bluos,NAD C700
Gumulska
Bielsk Podlaski, Poland • 1 lata agoPiosenki się nie odtwarzaja. Lądują się bez skutku ... Nie da się słuchać muzyki
Przenajkowski
Gdansk, Poland • 1 lata agoOd czasu zakupu NAD C 700,mam problem z Deezer na BluOs.