Cloudflare awarie teraz - Luty, 2025?
Cloudflare.com to usługa oferująca usługi internetowe, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności witryny internetowej. Pozwala na ochronę stron internetowych przed atakami hakerów, ochronę danych osobowych oraz zwiększenie szybkości ładowania się strony.
Adres URL sprawdzony:
https://www.cloudflare.com/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.43 ms.
Cloudflare problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Cloudflare problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Cloudflare awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Cloudflare
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Cloudflare, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
sie 17, 2024 - 14:31
Gość z Rzeszów, Poland zgłosił problem z Domena
-
lip 25, 2024 - 14:14
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
maj 20, 2024 - 23:04
Gość z Radom, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
maj 20, 2024 - 23:04
Gość z Radom, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
maj 19, 2024 - 01:24
Gość z Makowiska, Poland zgłosił problem z Domena
-
mar 21, 2024 - 22:48
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
-
mar 17, 2024 - 18:13
Gość z Lodz, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem
Dołącz do Cloudflare Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Cloudflare z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Cloudflare zgłaszane przez użytkowników
Połączenie z serwerem
Domena
Cloudflare Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Rzeszów, Subcarpathia, PL
1
5 miesiące temu
Poznan, Greater Poland, PL
2
6 miesiące temu
Radom, Mazovia, PL
2
8 miesiące temu
Makowiska, Łódź Voivodeship, PL
2
8 miesiące temu
Czy występują obecnie problemy z Cloudflare?
Czy cloudflare.com nie działa? Jeśli masz problemy z Cloudflare, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
cloudflare.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lut 05, 2025 - 07:40
0.43 ms.
200
lut 03, 2025 - 23:41
0.42 ms.
200
lut 02, 2025 - 21:37
0.5 ms.
200
lut 02, 2025 - 06:01
0.43 ms.
200
lut 01, 2025 - 21:57
0.49 ms.
200
lut 01, 2025 - 16:08
0.45 ms.
200
lut 01, 2025 - 07:35
0.44 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania cloudflare.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę isdown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Cloudflare nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli cloudflare.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Bonk
Poznan, Poland • 6 miesiące agoProblem z usługą cloudflare, komunikat o konieczności weryfikacji czy jestem człowiekiem, klikam weryfikuje. Mimo to dalej usługa odświeża i zgłasza problem z połączeniem. Nie przepuszcza na strone.
Przypadek: eobuwie.com.pl ; mediaexpert.pl
Artur Skała
Radom, Poland • 8 miesiące agoOd 18 maja mam problem z zalogowaniem się do wielu stron z których korzystam m in. zajefajna.pl , Exite24 , Twójplik.pl , Heltorrents.pl , Darkarea cały czas powtarza się sprawdzanie bezpieczeństwa bez powodzenia . Próbowałem z trzech różnych komputerów i dwóch adresów IP . również przez wi-fi
przy czym oile nie można się połączyć na laptopie (windows) to można na telefonie (android) proszę o pomoc .
Makowiska, Poland • 8 miesiące ago
Nie moze mnie załadować na strone